מחיר של בניית אתר רספונסיבי
העסק שלכם מיועד אמנם לייצר הכנסות, אך לצורך כך יהיה עליכם גם להוציא ולהשקיע כסף בבנייתו ובהעמדתו בסטנדרטים הנדרשים בענף בו אתם פעילים. הוצאות והשקעות אלה יכולות להיות קשורות בפעילויות ישירות הקשורות באופן ישיר ליצירת רווח, והן יכולות להיות קשורות בפעילויות עקיפות, שאינן יוצרות רווח באופן ישיר, אך נדרשות כדי להוביל בסופו של דבר לשורת רווח גבוהה יותר.
נוכחות מקוונת במגוון ערוצים
אחת מההשקעות שהופכות להיות יותר ויותר חשובות בקרב יותר ויותר עסקים, היא השקעה בנוכחות המקוונת של האינטרנט, קרי אתר אינטרנט, נוכחות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר, ניהול ערוץ יוטיוב, אפליקציה לסלולר וכדומה. כל אלה הם מהלכים שהופכים להיות הכרחיים לעסקים המעוניינים לשמר רמה גבוהה של חשיפה אל מול קהל היעד שלהם, ואחד האלמנטים שהולכים ותופסים תאוצה בתחום זה הוא הנושא של
חוויית גלישה זהה מכל מכשיר
אתר רספונסיבי הוא אתר שיודע לזהות את מאפייני המסך שדרכו מגיע הגולש אל האתר, ולהתאים את מראה האתר למסך כך שהגולש יוכל ליהנות מחוויית גלישה נעימה, נוחה ויעילה. כך למשל, אתר אינטרנט רספונסיבי ייראה מעט שונה על גבי מסך מחשב, לעומת מסך סמארטפון, וזאת במטרה לשמר רמה גבוהה של חוויית גלישה. לעומת זאת, אתר שהוא אינו רספונסיבי ייראה אותו הדבר בכל סוגי המסכים מה שעלול לדרוש מהגולש לגלול הרבה מצד אל צד, לעולם לא לראות את המסך במלואו, חוסר סדר משווע של האלמנטים השונים על גבי המסך, ואף חוסר יכולת לקרוא טקסטים מסויימים או לצפות בתמונות, טבלאות או אלמנטים אחרים.
השקעה כדאית בעסק
בדיוק מהסיבה הזאת, בניית אתר רספונסיבי היא נחשבת להשקעה הרבה יותר מאשר להוצאה, זאת אומרת שעל ידי בניית אתר רספונסיבי אתם מעניקים לעסק שלכם יכולת מתקדמת לייצר תועלות מעצם הנוכחות שלו באינטרנט. הגולשים באתר נהנים מחוויית גלישה נוחה, ונוטים לרחוש כלפיכם יותר אמון. לא משנה מה מטרת האתר שלכם בעסק, אתם בהחלט רוצים לשקול בנייה של אתר רספונסיבי כדי להציע ללקוחות שלכם את החוויה לה הם מצפים.