היתרונות של בניית אתר רספונסיבי
בניית אתר רספונסיבי מאפשר לנו עיצוב גמיש המתאים את עצמו באופן אוטומטי לכל ממשק גלישה. דהיינו, בין אם הגולש נכנס לאתר דרך מחשב נייד, טלפון חכם או סמארטפון, העיצוב של האתר יתאים את עצמו לרזולוציות של המסך. אז למה זה כדאי? אילו יתרונות נשיג בעת
בניית אתר רספונסיבי והאם זה בכלל מתאים לצרכים שלנו?
התאמה אל ממשקי גלישה שונים
על פי מחקרים שנעשו בארץ ובעולם, אנחנו רוצים כי ישנה גדילה בכמות הגולשים המבצעים את הגלישה באינטרנט באמצעות סמרטפונים וטאבלטים. היום, על מנת לחפש מידע או מוצר הישראלים כבר לא רצים להדליק את המחשב, אלא פשוט עושים זאת בצורה מהירה יותר מהטלפון הנייד. למעשה, אנחנו יכולים לחזות כי בעתיד, כמות הגולשים דרך מכשירי טלפון חכמים וטאבלטים רק תלך ותיגדל, ולכן,
תוכנה לבניית אתרים בצורה רספונסיבית נותנת מענה לאותם אתרים שרוצים לפנות אל קהל גולשים גדול.
שומרים על הגולשים
אם אתם לא רוצים לראות את כמות הגולשים שלכם באתר הולכת ויורדת, כדאי מאוד שתתאימו את האתר שלכם גם למכשירי הטלפון החכמים. למעשה, מחקרים מראים כי כאשר אתר אינטרנט אינו מתאים את עצמו לרזולוציות הגלישה של טלפונים ניידים חכמים, כמות הגולשים קטנה. השימוש בעיצוב רספונסיבי מאפשר לנו לשמור על כמות הגולשים, ואף להגדיל אותם.
קידום אתרים
שימוש בתוכנה לבניית אתרים רספונסיביים מאפשרת לנו למעשה לעסוק בכל העת רק בקידום של אתר אחד, ולא בשניים. במקום להשקיע גם באתר מובייל וגם באתר רגיל, הרי שהשילוב בין שניהם מאפשר לנו אופטימיזציה טובה יותר. חשוב לציין כי גם גוגל יכולה לראות את הנתונים של אתרים שאינם רספונסיביים, והיא מורידה אותם בתוצאות מנוע החיפוש, מה שמקשה עלינו בעבודת קידום האתר.
חוסכים בכסף
תוכנה לבניית אתרים רספונסיביים בהחלט מאפשרת לבעלי אתרים לחסוך בעלויות תחזוקה של שני אתרים שונים, וכמובן, לחסוך במשאבים. בניית אתר רספונסיבי מאפשרת לנו ליצור התאמה גם לממשקי גלישה עתידיים, מאחר ומכשירי המובייל שונים בגודלם, כך אנחנו יכולים להתאים מחדש בכל פעם את הרזולוציות של האתר אל מכשירים חדשים שיוצאים לשוק – חיסכון בפיתוח שווה בחיסכון עלויות.