בניית אתר רספונסיבי עבור אתרי תדמית
אתרי תדמית הם אתרים שמטרתם המרכזית היא להעניק נוכחות מקוונת לעסק. ישנם עסקים רבים מתחומים וענפים שונים, שבהם האינטרנט אינו יכול לספק ערך רב מעבר להעברת מידע ויישום של מהלכים שיווקיים בסיסיים כמו חשיפת מותג, העברת מסרים שיווקיים, קריאה לפעולה וכדומה. במקביל, קיימים עסקים רבים שמסיבות שונות אינם רוצים להיכנס לעולם האינטרנט בהיקפים גדולים, ומעדיפים להגביל את הפעילות המקוונת שלהם לאתר תדמית בסיסי בעל ערך שיווקי לעסק.
אתר תדמית שממלא את תפקידו השיווקי
במקרים אלה ישנה חשיבות רבה לכך שהאתר יהיה רספונסיבי קרי, מותאם לכל גדלי המסכים וסוגי המכשירים שמהם מבוצעת הגלישה באתר. בניית אתר תדמית שאינו מתפקד בצורה טובה על גבי מסכים שונים, לא רק שאינה מביאה את התועלת הנדרשת, אלא אף עלולה לגרום לנזק תדמיתי לעסק. בניית אתר רספונסיבי עבור אתרי תדמית הוא תהליך פשוט למדי, שבמקרים רבים יכול להתבסס על תבניות מוגדרות מראש, שרק עוברות עדכון והתאמה אישית לצרכי הלקוח הספציפי.
בניית כללי העיצוב של האתר
בניית אתר רספונסיבי הוא תהליך הכולל יצירת קובץ CSS הכולל את כל כללי העיצוב של האתר, והאופן בו ייפרשו האלמנטים השונים של האתר על גבי המסך בהתאם לסוג וגודל המסך. כך למשל, טבלה המוצגת במלואה על גבי מסך מחשב גדול, תוצג בצורה שונה בעלת אוריינטציה אנכית, על גבי מסך סמארטפון, ובצורה אחרת על גבי מסך טאבלט. את זיהוי סוג המסך והגודל שלו, מבצע האתר באופן עצמאי ואוטומטי, ובהתאם לכך הוא
מייצר את חבילת העיצוב הנדרשת ומציג את האתר על פי חבילת עיצוב זו השמורה כולה בתוך קובץ CSS.
עבודה של גורם מקצועי
בנוסף לקובץ זה יש לייצר לעיתים סקריפטים של Javascript המיועדים לבצע את הזיהוי ומהלכים שונים נוספים בתהליך כולו. על כל זה יש להוסיף את שלבי התכנון של האתר, העיצוב וניתוח הצרכים והמטרות של האתר לפני שמתחילים לכתוב אפילו שורת קוד אחת. על כן, את כל התהליך של בניית אתר רספונסיבי, אתם רוצים לעבור בסיוע גורם מקצועי, אפילו ואולי במיוחד אם מדובר באתר תדמית פשוט לכאורה.